arkiv

påsktider

2012-04-04 @ 21:20:53
Imorgon är det skärtorsdag. Jag slutar tidigt och avslutar min andra praktikvecka med påskfirande på gården med alla barnen. Tiden springer iväg och jag fattar ingenting.
Jag och P har haft två pysselkvällar irad nu. Har pysslat fina saker som just nu hänger på tork i taket på grund av brist på plats. Taket funkar asbra!
Idag hade vi både kräks och lösbajs på min avdelning, så nu håller jag alla jävla tummar och tår på att jag klarar mig från någon magsjukegrej. Efter varje hostning eller nysning jag får rakt i ansiktet inbillar jag mig att jag lägger alla sjukdomar på en hylla inom mig. Lagom till att praktiken är slut kan denna hylla få kollapsa och allt kan få slå ner mig samtidigt. Men inte förens praktiken är slut. Det är mitt enda krav.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback