arkiv

Välkommen till Sundsvall och snöstormen

2011-03-23 @ 17:44:05
TADA! Vilken tur att han skrev i sin blogg att han skulle till Sundsvall imorse, annars hade jag inte haft en aning om detta. Nu sitter jag bara och räknar minuter tills jag och Patrik ska sätta oss i bilen och fara ner till stan. Jag var in på bokia förut och la undan en inbunden Skynda att älska, dom hade bara 12 ex, och jag SKA ha en inbunden, har den bara i pocket. Jag har 3 av hans 4 böcker, den fjärde är beställd sen några dagar tillbaka, men har inte kommit till mig än. 2 av dom jag äger är i Göteborg. Sjukt typiskt. Jag får helt enkelt köpa nya ikväll, sen sälja dom gamla eller något. För jag vill ha dom signerade. Så det så. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback