arkiv

"gemenskap!"

2011-03-10 @ 23:38:15
Alla minns vi hur jag under gymnasiet gick dragandes på min lilla röda digitalkamera. Älskade gymnasietid. Antingen var det fest hos Thoressons, eller så bakade vi scones hos Starks. Kameran skulle alltid med. Allt skulle dokumenteras. Detta intensiva fotograferande har gett mig 17 802 bilder, under perioden 2006-2009. Vad jag älskar mig själv för det. Världens största minnesbank. Allt ligger på min hårddisk. Kraschar den, kraschar mitt liv. Och på hårddisken gör dom ju ingen nytta, eller hur? Dessutom älskar jag att bläddra igenom fotoalbum med gamla kort. Har ni räknat ut det själv? Det tror jag nog. 

Undra hur många album jag behöver?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback