arkiv

PUSSS Carolina, SOOO NOT FASHION!!!!!!!!

2011-03-30 @ 00:28:41
Vi lämnade ett snöigt Sundsvall och reste genom både snöstorm och solsken innan vi kom fram till ett helt snöfritt Göteborg, jag såg inte en endaste liten fläck på vägen från tågstationen i alla fall. Nu ska jag njuta av bar mark i åtta dagar och hoppas hoppas hoppas på finväder i Sundsvall under tiden så det hinner smälta innan vi kommer tillbaka.
Nu ska jag hitta en ny bok att läsa. Jag både påbörjade och avslutade en under resan. Den jag inte fick läsa för Mr. Alex Schulman himself. Privat: Mejlkorrespondens. Nu är det gjort ändå! Jag vet inte om den var bra eller dålig, den var.. speciell. Allt karln skriver är ju dock läsvärt. Så jag tänker varken kasta, bränna eller förstöra den. 



"Allt e så jävla FASHION så att jag tror jag bajsar på mig."
- Carolina Gynning, 18 februari 2007




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback