arkiv

mannen, myten, legenden

2011-03-23 @ 22:21:49
Fantastisk är ordet! Karln är fantastisk. Han signerade tre böcker åt mig. Hans senaste, Skynda att älska, samt Privat: mejlkorrespondens. Han fick ångest när jag la fram den sistnämnda. Frågade om han fick köpa den av mig så jag inte skulle kunna läsa den. Han fattade pennan och skrev:

Denice.

Läs.
Kasta.
Bränn.
Förstör.

Alex Schulman.

Önskade mig och fick den av Patrik i julklapp, men har inte hunnit läsa den än. Nu måste jag skynda mig att läsa klart den jag håller på med, för denna bok står på tur kan jag lova.
Kvällen var asbra och jag älskar mig själv för att jag for dit. Jag älskar Patrik för att han följde med mig. Och jag älskar Alex Schulman för att han är en så skön och inspirerande person. Ni skulle ha sett Patriks onda öga när Alex pratade skit om göteborgare. Oslagbar.





Kommentarer
Postat av: miw

träffade han efter sista nittileaks med, för min kompis ville hah för jag har inget speciellt intresse av han själv. vet inte om jag nämnde det på bloggen ens, det är liksom oviktigt på min blogg om jag träffat han. men iaf. han sa jag hade en lyxkamera haha



jag har 80 nu. plus 8 gb som är allt råmaterial till min dokumentärfilm så det förstår jag du inte har. men hm, mina bilder är 1 gb totalt. men det kan ju vara all musik jag har men den är bara två gb iofs så jag vet inte. vi kanske har olika format eller nåt så att vissa av dina filer är mindre i donno. har du valvakan och årskrönikan? de tar ju plats med

2011-03-25 @ 12:30:02
URL: http://enmoviebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback