arkiv

förlorade och nyfunna vänner

2011-01-29 @ 14:53:23
"Faktum är att recensionerna efter premiären i slutet av januari 2006 är bland det vackraste jag läst. Tillsammans med de för "Fyra nyanser av brunt", är de värda fem hundra tusen kronor. Det är nog vad jag sammanlagt har betalat för mina pressklipp genom åren.
En hel del av de utgifter har jag för övrigt Henrik Schyffert att tacka för. 
Han vet att jag betalar ett pressbevakningsföretag som skickar samtliga artiklar från pappersmedia, och att det därför kostar mig 38 kronor varje gång mitt namn nämns någonstans. När han gör intervjuer för TT nämner han alltid mitt namn - så att jag får 23 st pressklipp à 38 kronor styck på grund av att artikeln har publicerats i alla lokaltidningar.
En dag ska jag hämnas."


Har nu läst ut Från vaggan till deadline, och den var riktigt bra! Intressant som fasen, ni borde läsa den. Jag har också hunnit påbörja nästa bok. Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, av Jonas Jonasson. Jag har höga förväntningar på den och kan efter en 30 sidor konstatera att den verkar ruggigt mysig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback