arkiv

att gå vilse i tuve

2011-01-25 @ 00:15:57
Jag budade för ett tag sedan hem 3 st Muminglas på tradera, för 12+2+3 kronor ungefär. Idag var dagen jag skulle hämta ut dom på posten. Jag tänkte i samma veva gå en liten promenad och ta paketet på hemvägen. När jag är ute och går är jag ofta ute och går till 110%. Jag tycker om att gå på okända ställen, bara vika av på en väg och se vart man hamnar. Jag får typ blodad tand, känner mig oövervinnelig och tror att jag kan gå hur långt som helst. Så länge man har koll på vilket håll som är vilket brukar det gå bra. Men om man viker av på allt för många vägar och dessutom lyssnar på Filip och Fredriks podcast samtidigt är det lätt att tappa bort sig. Detta hände idag. Det slutade med att jag inte riktigt hade koll på vilket håll jag skulle gå åt längre och dessutom stod på en liten, liten väg mitt ute i skogen, där jag inte ens visste att det fanns skog! Det var bara att gå tillbaka samma väg som jag kom, vilket jag inte hade tänkt från början, för det blev en VÄLDIGT lång omväg. Men hem kom jag, och paketet är nu hämtat och uppackat. 

Det var nära att jag publicerade det här inlägget utan att märka att jag stavat "uppackat" med 3st p:en. Det hade varit pinsamt.




Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

sv: Åhhh! Det hade jag ingen aning om! Jo, nörd som jag är så är jag nyfiken på alla Andra avenyn-skådisarna, haha :)<3

2011-01-25 @ 13:10:56
URL: http://lindamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback