arkiv

Your aura is pulsing, dear! Are you in the beyond?

2011-02-14 @ 00:55:06
Ikväll har jag, Patrik, pappa och Christel varit ute och käkat på världens mysigaste restaurang. Det kändes som att man klev rakt in i Thailand. Ska jag säga som aldrig har varit där.. Men dit vill jag verkligen gå fler gånger. Gott var det också! Efter att vi käkat gick vi och såg Åsa-Nisse på bio. Rolig film och hela kvällen var jättemysig och bra.

När vi kom hem såg jag ett sms från Jossa som frågade om jag ville komma och kolla lite på Harry P. Patrik satte sig och spelade tv-spel med Robin och jag vandrade ner till Källvägen. Riktigt bra avslutning på en riktigt bra dag. Harry, prat och fina Josefin. Det behövdes verkligen.

Imorgon är det alla hjärtans dag, och om det går att pussa mer på Patrik än vad jag redan gör, så ska jag göra det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback