arkiv

testa din nördighet NU med "Harry Potter - Scene it?"!

2011-02-06 @ 17:22:58
(En äkta TV-Shop-rubrik.)

Till alla lyckliga människor där ute med en iPhone. Här har ni en app, den är ett måste. Harry Potter-frågesport när den är som bäst. Det är inte svåra frågor, jag vet faktiskt inte om jag stött på någon som jag inte kunnat. MEN, det är roliga frågor! Det är inte pajasfrågor som, "Vilken form har Harrys ärr?" osv. Det finns dessutom inte bara textfrågor. Den har allt. Bildfrågor, filmklipp, ljudklipp, you name it. Och allt går på tid! Ju snabbare du svarar, desto med poäng får du. Jag blir sjukt stressad av saker som går på tid, får hjärnsläpp och sånna saker. Därför är det inte garanterat att jag svarar rätt på alla frågor, även om jag kan dom.
Jag vet att jag tidigare har påstått att jag har hittat världens bästa app, den med fiskarna. Men skit i fiskarna! Dom suger. Harry Potter däremot, det tröttnar man aldrig på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback