arkiv

små steg framåt, till en helt annan värld

2011-02-28 @ 23:04:52
Idag har mycket tid gått till att fundera på framtiden. Det har resulterat i att jag nu sitter här i sängen, men datorn i knät och har öppnat och stängt säkert en miljon olika flikar under dagen och kvällen. Läst, sökt och diskuterat. Nu har jag faktiskt en plan, och den känns bra. Jag hoppas det håller i sig, och att allt går som jag vill. Viktigast i slutändan är att jag och Patrik kan vara bosatt i samma ort och göra något vi trivs med. Om mitt egengjorda lilla pussel vill läggas så smärtfritt som jag hoppas, så kommer det att fungera, och bli så! Snart.

Imorgon jobbar jag vidare på det här, för det känns bra att ha en plan. Vi skickade iväg ett mail till en nisse idag och hoppas på svar på det så fort som möjligt, så man kan fortsätta jobba utifrån det. Ska även imorgon maila lite, till en annan nisse, i Kalmar, och hoppas på lite mer information om en viss Harry Potter-utbildning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback