arkiv

lite ordbajs mitt i natten

2011-02-19 @ 03:06:29
Har ikväll varit och spelat lite NHL och Wii hos Andreas. Jag lånade säsong 1 av Arkiv X av honom, ska bli riktigt spännande att se då jag aldrig har sett det förut, men jag tror jag kommer gilla det. Nu är jag hungrig som fan, så jag måste sova så jag får dricka lite soppa snart! Imorgon blir det Backaplan. Något nytt snyggt att ha på sig för min del, hade jag tänkt. För Patriks del blir det nog bara öl. Kanske hinner jag med lite Arkiv X med, hope so! Eller Naruto, eller One Tree Hill, eller Grey's, eller Cougartown. Vill man följa alla serier i hela världen ungefär är det inte lätt att hänga med. Nu skriver jag bara strunt, dags att sova. Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback