arkiv

how a resurrection really feels

2011-02-10 @ 19:11:25
Nu kommer ett sånt här riktigt det-här-har-jag-gjort-idag-inlägg, fast jag vanligtvis är emot sådana. Men ibland blir det bara så. Hade ställt klockan på 9 imorse. Men snoozade nästan en timme, för Patrik låg och höll om mig så mysigt. Då vill man liksom bara inte kliva upp. Tio i tio klev jag i alla fall upp och tog mig en dusch och en hårinpackning. Nytt märke än vad jag har använt förut denna gång. Gliss hårprodukter + mitt hår = big NO! Håret blir så äckligt statiskt. Jag har nu skänkt det jag hade kvar till mamma. När jag duschat tog jag och gjorde en liten ägg- och baconfrukost till Patrik och gick sedan och väckte honom. Åt lite och gjorde oss färdiga och for ner till stan. Skulle träffa farmor för lunch klockan 12 men kom ner lite tidigt så vi gick en sväng först. Gick på akademibokhandeln och köpte ett pussel för halva priset samt en bok om smoothies. Lunchen blev en soppbuffé på Charm, dödsgott! Riktigt mysigt att träffa farmor också, synd att det blir så långt mellan gångerna. Sedan blev det en till sväng på stan. Hittade tre par leggins på Cubus, 3 för 2, awesome! Sen hittade jag tröja/klänning (jag har inte bestämt mig vad det är än, låt oss säga att det är en väldigt lång tröja) på MQ, funderar starkt på att ha den imorgon på Håkan.

Väl hemma igen lagade vi mat med mamma. Hemgjorda hamburgare, hur gott som helst. Sedan dess har vi legat med mat-koma i sängen och kollat på One Tree Hill. Funderar på att göra en smoothie snart, mamma har handlat massa ingredienser idag! GOTT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback