arkiv

tredje världskriget

2011-04-03 @ 17:33:48
Jag och Patrik lyxade till det med kinamat idag. I vanlig ordning får man ju helt sjukt mycket mat. Dom skulle tjäna så mycket på att inte skicka med sina kunder så mycket mat, det kan ändå inte finnas en enda människa som får i sig all mat. Men, i alla fall, mängden mat vi fick idag var det sjukaste jag sett! Ser ni? Det här är alltså mat till en person. På kinamatstället jag köper från i Sundsvall får man åtta sånnahär bollar. Och det blir jag VÄLDIGT mätt på. Jag räknade aldrig dom här, men kolla hur mycket det är kvar i byttan, jag har ändå tagit all mat jag tänker äta här! Jag åt upp det som ligger på tallriken, sedan var jag mätt. Allt i folieformen är alltså rester.

Är det här kinesernas sätt att utrota oss? Dom kommer hit, göder upp oss så in i helvete. Trycker i oss kinamat tills vi exploderar. Sedan har dom vunnit. I historieböckerna om hundra år kan barnen läsa om hur kineserna tog över världen med friterad kyckling. Dom har startat tredje världskriget utan att vi ens har märkt det.





Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Åh, tack för kommentaren! Hade helt missat den av någon anledning. och bilderna du länkade var asfina <333

2011-04-03 @ 22:32:01
URL: http://lindamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback