arkiv

Ampe's on fire!

2011-04-13 @ 22:32:58
Patrik har insett hur roligt det är att pilla i Photoshop. Vilket jag gjorde under mitt första år på gymnasiet. Dock är jag fortfarande helt kass, speciellt om jag ska försöka få till något på egen hand. Så igår satt jag och pillade med hjälp av en tutorial och Patrik satt och kollade på. Han fastnade för det och ville göra massa själv! Så sen igårkväll har det varit text effects för hela slanten här hemma. Och förut idag bad han mig lite blygt lägga upp dom på bloggen, för han ville att folk skulle se hur fina dom var. Så jag gör det, för dom är fina! Kolla vad duktig han är! Rörde Photoshop första gången igårkväll.

Patriks verk:


Och två som jag gjort:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback