arkiv

din vän mumintrollet

2010-09-13 @ 00:01:31
Jag har haft en bra helg. Födelsedagsfest, bilåkande, serietittande, massa vila i sängen, te och avslutade med biosöndag med Pontus, Thore, Knicken och Alicia. Biosöndag är hur bra som helst, dödsmys!! Såg I rymden finns inga känslor och den var kung! Bill Skarsgård är söt och bra.

Imorgon är det måndag igen och jag har min sista ren kur-dag. På tisdag ska jag äta räkor. Längtar litegranna. Lite sällskap är det imorgon också! 22.00, Kanal5. INGEN FÅR MISSA. Och jag har sparat en jordgubbshake till imorgonkväll, ska mixa den dödsgod med MASSA is. Jag kommer sakna mina jordgubbsshakes den dagen jag inte äter Cambridge längre.

I veckan kommer det förhoppningsvis dimpa ner massa roligt i brevlådan. En Hasse P-tisha, Harry Potter-brevpapper, Harry Potter och fången från Azkaban (PC-spel) och Harry Potter Världsmästerskapen i Quidditch (PC-spel). Funderar även på att klicka hem några av dessa, det är ju typ det sötaste jag sett.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback