arkiv

harry's wondrous world

2010-09-05 @ 16:57:15
Med bara 74 dagar kvar slår vi till med Harry Potter-special! Awesome musik, tryck på play själv och lyssna.
Kan garantera dryga 5 minuter magisk musik. Och medan ni njuter av detta örongodis kan ni gotta er i dessa
bilder som är från filmen som har premiär om just 74 dagar. Fantastiskt. Nu ska jag fortsätta läsa min bok av
Denise Rudberg som jag ångrar lite att jag började läsa, jag är sugen på mer Harry. Så nu måste jag skynda
mig. Sen blir det De vises sten, på engelska.




Kommentarer
Postat av: miw

ey du glömde snygga bilden med the malfoys ju ;P



storlekarna är väl vanliga xD jag är 178 cm och tog en S så den sitter liksom lite tight så det blir med som en lady-t-shirt liksom vilket jag ville ha. så är du mkt kortare än det räcker S verkligen. annars om du vill ha lite pösigare kan du ta M



åh gud :D fan vad roligt för dig, du kommer dö och gråta av f&f's awesomeness haha. åh. du måste skriva om det här sen.

2010-09-05 @ 17:36:01
URL: http://enmoviebox.blogg.se/
Postat av: Ida Ruda

Men fasen vad mysigt att slå på låten och sedan kolla igenom bilderna. 74 dagar <3

2010-09-05 @ 17:43:34
URL: http://idaruda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback