arkiv

en dag kvar till femtio dagar kvar

2010-09-29 @ 21:05:35
Tänka sig. Jag har packat upp allt och till och med lagt undan resväskan. Hur länge har jag varit hemma? Tre dagar. Rekord. Resväskan jag hade sist står fortfarande kvar på rummet. Mindre imponerande.
Igår köpte jag (och hämtade dessutom ut) en tågbiljett. Till Göteborg. EN biljett. Enkelväg, jadå. 15 november. Då är det färdigfrusit bland snön i Norrland. Då hoppas jag Göteborg tar emot mig med härliga isvindar och regn istället. Det sägs att det ska bli den kallaste vintern på 1000 år. Vet inte hur sugen jag är på det. Stannar nog inne med Patrik och en Harry Potter-bok istället. Snacka om mys.

Idag hade vi vägning. Jag var sjukt nervös med tanke på att jag tröck i mig allt möjligt nere i Göteborg. Godis, popcorn, mackor, you name it. Men, vågen visade -0,9kg trots allt! Jag for hem och firade med en köttbulle.

Nu ska jag duscha, sedan läsa Harry P och dricka loka. Och sova innan 22. Det är mitt mål i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback