arkiv

dan före dopparedan

2010-09-21 @ 19:49:04
Packar, bränner en skiva, packar, kryssar på kom-ihåg-listan, lyssnar på håkan, städar, bränner en till skiva, packar, glömmer äta, lyssnar på ludwig bell, packar, bränner ännu en skiva, packar, dricker en jordgubbsmilkshake, bränner sista skivan.

Ungefär där är jag nu. Jag har lagt fram allt jag ska ha med mig till Göteborg på sängen, ska snart kolla ut en väska i lagom storlek. Jag är rädd att det blir den största, det har en förmåga att bli det, alltid. Hur kort tid man än ska vara borta...

Jag har för övrigt hittat mina gamla mumin-mobil-smycken, så nu sveper jag det som är kvar av min milkshake och slår mig ner på golvet och pysslar ihop lite örhängen! Och klockan är inte ens 8! Jag har gott om tid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback