arkiv

nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar

2010-05-29 @ 13:57:48
Läste ut Da Vinci-koden imorse medans Patrik sov klart. Dan Brown ligger högt upp på listan av mina favoritförfattare kan jag numera konstatera. Den var sjukt bra. Dock inte bättre än Änglar och Demoner. Som är och förblir min favoritbok någonsin, näst efter Parry Hotter. Såklart. Så ikväll blir det filmen. Fick den av mamma i present för 3-4 år sedan, men har inte sett den än. Måste läsa bok först. Alltid bok först. Och nu har jag gjort det. På tiden. Nu hoppas jag bara på att dom för en gång skull har lyckats göra en bra film av en bra bok. Är den dålig får jag trösta mig med att Tom Hanks är med, han är alltid bra.

Vad ska jag läsa nuuuu?




Kommentarer
Postat av: Ida Ruda

Lilla stjärna skaru läsa ju!

2010-05-29 @ 16:55:09
URL: http://idaruda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback