arkiv

like a rolling stone

2010-03-06 @ 03:15:16
Idag har vi varit hos Jerry och buzzat och ätit pizza. Pizza med pommes frites på. Dom är knepiga här nere, men det är gott. Löst korsord har jag också gjort, massvis. Det gör jag varje dag, det har blivit lite av ett beroende. Det är roligt som fasen och man känner sig lite smart. När det går bra. :)

Imorgon flyttas det till Brunnehagen. Vi blir sambos med kissemisse Oscar medan Lena är i Thai och Jerry i Turk. Ska på teater imorgon också, med Anne och Christer. "Ett makalöst bröllop" blir det. Med Thomas Pettersson. Ni vet den roliga, från Time Out, ja ni vet. Kommer nog vara dödsbra. 

Nu är jag trött och tänker läsa lite i min bok. Hoppas den inte får mig att gråta ikväll igen. Goodnightie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback