arkiv

keep on walking

2010-03-30 @ 16:42:23
Hemma! Hemma igårkväll rättare sagt. Linn hämtade mig på tågstationen och vi får på mask och åt och uppdaterade varandra lite innan hon skjutsade hem mig.

Idag klev jag upp med tuppen och for ut till Söråker med mamma. Hennes jobb hade Plantans dag. Gulligt va? Det bjöds på mackor och lunch och vi satt med och lyssnade på folk som pratade om hur året hade gått och mål inför kommande säsong osv. Det blev lätt tråkigt i längden så jag roade mig med att rita på ett papper. Allt som har med Harry Potter att göra. Hogwarts, Harry själv, Hedwig, Hagrids stuga, en kvast, en quidditchplan, profetian osv. Fick till och med "råttbägaren" som Ron förvandlar Scabbers till. 

Nu ska jag dra upp och träna en stund innan jag och Linn drar iväg till Birsta ett tag för att sedan åka in till stan och fika med Moxis. Sen blir det en sleepover hos Liiini. Herråååå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback