arkiv

trough the looking glass

2010-06-27 @ 23:18:36
Idag sov jag tills klockan var nästan 12. Det är länge för att vara mig nuförtiden. Följde med mamma på checkpointjakt i Nacksta, och det är inte barra ska ni veta. Fort ska det gå, och upp och ner för berg och hej och hå. Tur jag hade med mig vatten, annars hade det gått åt pipsvängen. När jag kom hem tog jag en dusch och kollade på massa Lost tills Linn kom och hämtade mig. Köpte sallad och kollade på lite Greys. En bra dag. :)

Imorgon är det jobb igen och jag planerar att dra på gymmet direkt när jag kommer hem i hopp om att det inte har hunnit bli så mycket folk. Eller så tar jag en promenad till Birsta och tillbaka, jag har inte bestämt mig än. Träning blir det! Och antagligen massa Lost. Lost är bra. Alla borde se det.

Lite bilder från midsommar kan man ju bju på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback