arkiv

he will kill to protect it

2010-07-25 @ 22:49:50
Ikväll kände jag att det var dags för mig och min Denzel att spendera lite tid tillsammans, det var alldeles för längesen. The book of Eli blev det. Den var asbra, och precis lagom längd för att jag inte skulle somna. Det bästa med Denzel Washington är att han oftast spelar kalla, hårda och icke-glada roller. Inte nog med att han gör dessa roller helt sjukt bra, det medför ju också att han inte ler så ofta. Men någon eller några gånger varje film så tittar det där sällsynta leendet fram, och det är alltid det bästa med hela filmen.

Sirius (Gary Oldman) var med också. Inte lika ovårdad och charmig som i Harry Potter dock. Ond var han också. Uscha. Annars idag har jag kämpat på med min träningsvärk som under dagen har smygit sig på mig, efter träningen igår. Tränat även idag har jag gjort, samt gjort en asgod omelett med sallad åt mig själv. Har varit själv hela helgen och det har varit skönt. Imorgon är det jobb igen och det är bra, för då går tiden fortare. Snart får jag åka till Göteborg. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback