arkiv

Harry Potter har 150 poäng för att ha fångat snoppen!

2010-07-21 @ 22:33:33
Idag när jag tvättade plantor skar jag mig på en provrörs-glasbit som låg i slasken, vad är oddsen för det? Blodbad blev det. Spännande när det händer saker på jobbet. :) Mindre spännande nu när det svider massa. Men jag har satt på ett Muminplåster.

Jag och Barbro har kollat på lite Harry Potter ikväll, dubbad till norska. Underbart. Tur att man kan alla repliker utantill så att man vet vad dom säger, det blev lite svårt att förstå dom ibland. Till exempel när dom gick runt och kallade quidditch för rumpeldunk. Man borde se den igen och räkna antal gånger dom säger akkurat. Det var några.

Imorgon får jag lön och jag funderar på att ta en tur till Birsta och kolla på en ny mobil, den jag har nu ger upp snart. Men först ska jag sova lite, det vore skönt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback