arkiv

to ten million fireflies

2010-01-29 @ 13:40:40
Ett träningspass med Mrs. Morot avklarat. Det var skönt som fasiken. Nu har jag precis kommit hem och
hittade lite pannkakor i frysen som jag håller på att steka på. Dubbelstekt pannkaka är bland det bästa jag
vet. Det är härmed nominerat till den godaste maträtten i världen.

Ikväll ska jag på vårshow, det ska bli kung. Det var längesen jag satt ner och kollade på en vårshow.
Jag filmar hellre. Jag skulle lätt gå om tre år på gymnasiet för att få filma en veckas vårshow igen.

Nu ska jag äta, duscha och sen koppla in mitt N64, herrå!






Kommentarer
Postat av: sofia

Mrs morot? ^^ Haha, gott med pannisar :D söta bilder!

2010-01-29 @ 14:22:03
URL: http://sfml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback