arkiv

Holy crap on a cracker!

2010-02-04 @ 22:38:08
Idag har jag gjort saker. WOW! Klev upp och for ner och pratade med damerna på UM om att börja käka p-piller igen. Det gick brare sarom. Så då var det fixat. Sen for jag hem och duschade och åt lite innan jag for och jobbade. Min andra arbetsdag gick både bättre och var roligare än den första, och jag hoppas på ett fortsatt positivt k-värde på den kurvan. Nu sitter jag i min säng och har precis ätit plättar. Det var massa gott och nu funderar jag på att göra popcorn och slå mig tillrätta och nörd-glo The Big Bang Theory tills jag helt enkelt inte orkar hålla ögonen öppna längre och slocknar av ren utmattning. Det är jobb både fredag och lördag, och söndag och måndag ska jag STÄDA ARSLET AV MIG!

Då får jag tacka för mig och önska dig en fortsatt trevlig kväll! Taaack heeeej. :):):):):):):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback