arkiv

Ingen har så långa fingrar.

2010-02-22 @ 03:41:01
Läste precis ut Människohamn. Det tog mig "bara" 3 månader. Men den var bra. Riktigt bra. Första halvan har jag jobbat med sen jag kom hem från Australien i slutet av november. En smäll ska jag ha. Läs-svacka så inihelvete. Men nu är det slut med det. Andra halvan svepte jag på ca tre dagar. Ser fram emot morgondagen då jag får välja ut en ny bok att påbörja. Har en hel del godis som står oläst i bokhyllan och väntar på mig. Tårtgeneralen lockar gaaaanska mycket. Kanske börjar jag redan nu, när jag har tryckt på publicera. Det återstår att se. Godnatttttt!

"Pappa?"
"Ja."
"Jag drömde att jag ropade på dig. Jättemycket. Gjorde jag det?"
"Ja, det gjorde du."
Maja nickade bistert som om detta bekräftade en misstanke hon hade haft länge.
"Vad gjorde du då?"
Anders såg in i hennes allvarliga, bekymrade ögon. Han strök tillbaka en slinga
av hennes hår bakom örat och kysste hennes panna.
"Då kom jag. Så klart."





Kommentarer
Postat av: Ida Ruda

Älskade jävla bok <3 Hanteringen av odöda suger ju inte heller precis, har jag märkt.

2010-02-22 @ 04:35:57
URL: http://idaruda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback