arkiv

Gissa vad som händer på måndag.

2010-02-26 @ 14:42:22
Imorse när jag vaknade kollade jag ut genom fönstret och såg till min förfäran att en liten snorunge stod och slog på min snögubbe. Vad är grejen? Han hade tagit grenen som jag hade fixat som arm till lillgubben och stod och högg med den rakt in i ansiktet på honom. Vad bor det för människor här? Tur för dom att dom pratar roligt, då kan jag tycka om dom i alla fall. :)

Har kommit in en bit i Tårtgeneralen nu. Den är rolig. Hasse P ska precis börja baka smörgåstårtan med Ivar. Världens längsta. Dom ska slå rekordet. 220 meter. Man märker dirr att det är Filip och Fredrik som har skrivit den. Jag älskar deras sätt att skriva. Dom är bäst. Och på måndag börjar Boston tea Party! Med nya, snygga, svarta, kostymer.


Nu ska jag spöa Putte i Buzz. På återseende.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback