arkiv

Die, toaster, die!

2010-02-04 @ 03:14:44
Den här dagen har jag varvat mellan The Big Bang Theory och N64. Mestadels The Big Bang Theory. Varför har ingen sagt åt mig att kolla på den serien tidigare? Shame on you. Det sa liksom.. klick. Nu har jag signaturlåten som ringsignal och jag har gjort ett nytt akvarium i Happy Aquarium, med the Comb Jellyfish "Sheldon", the Yellowtail Damselfish "Leonard", the Spotted Cardinal "Penny", the Longnose Hawkfish "Wolowitz" samt the Betta "Koothrappali". Vad har det blivit av mig?

Imorgon tänkte jag kliva upp i mänsklig tid och städa mitt rum. Sen ska jag jobba och hoppas på att få komma hem till finfina hockeyresultat och slutligen sova mig ännu en dag närmare måndag.

Men först måste det bli imorgon, så.. godnatt.

Scissors cuts paper, paper covers rock, rock crushes lizard, lizard poisons Spock, Spock smashes scissors, scissors decapitates lizard, lizard eats paper, paper disproves Spock, Spock vaporizes rock, and as it always has, rock crushes scissors.




Kommentarer
Postat av: Ida Ruda

Our whole universe was in a hot dense state, then nearly fourteen billion years ago expansion started. Wait...

The Earth began to cool, the autotrophs began to drool, neanderthals developed tools, we built a wall (we built the pyramids).

Math, science, history, unraveling the mysteries, that all started with the big bang. BANG!

2010-02-04 @ 13:01:49
URL: http://idaruda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback