arkiv

lägg i lök och färs och bryn

2010-04-01 @ 16:01:03
I förrgår framkallade jag lite bilder, bland annat en på mig och Patrik från när jag var nere hos honom. Ramade in den och skrev ett litet brev och slängde allt på posten. Tror han blev glad för jag fick nyss ett dödslångt sms med massa fina ord som fick det att tåras lite i ögonen mina. Jag saknar honom.

Idag har jag ätit frukost, tränat, ätit lunch bestående av äggmacka och smoothie. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen packa lite. Sedan kommer Linn och hämtar mig. En tripp på stan blir det. Och så ska vi inhandla lök och såntdära för ikväll blire paj bannemig! Köttfärs och fetaost, och maaaassa supergod sallad. Och kanske en öl om man har tur. Finns chans för en succé här.

Nu har jag inte tid mer, duschdusch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback