arkiv

"hejdå.. panna!"

2009-09-22 @ 21:26:35
Vart tog den här dagen vägen? Har gått sjukt fort. Har mest suttit och pillat med bilder från i lördags på jobbet. Jag ska göra både ett bildspel som ska rulla någonstans och ett kollage som ska upp på väggen i matsalen. Gjorde klart bildspelet idag så imorgon ska jag göra kollaget tänkte jag, medans ABSen går. Jag har ju blivit så duktig att jag klarar av ABSen helt själv numera. Har knappt vågat kolla på den under tre års tid. Men det visade sig vara det roligaste man kan göra där på Bogis. Eller det kan jag inte säga, jag har inte provat FIAn än. Är det nästa steg kanske?

Idag har min farmor fyllt 70. Så när jag kom hem från jobbet hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar dirr. Sedan for vi den timmes långa bilfärden ner till Stocka. Där bjöds det på både mat och fika. Min faster med familj samt farmors kusin med man var också där. Vid halv åtta tuffade vi hemåt igen. På torsdag är det kalas igen. Halva min släkt råkar fylla år inom loppet av mindre än en månad. Kusin Mattias, farmor, pappa, faster Eva och jag. På torsdag är det pappas tur. Får se om det kanske bjuds på lite tårta eller så. :)

Nu ska jag fotbada mig och kolla på Sex and the City. HA'RE!





Kommentarer
Postat av: linn

ja.. eller vänta! jag kan ha en liggandes:D

2009-09-22 @ 23:46:28
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback