arkiv

oh boy

2009-10-27 @ 07:21:29
Lite illamående av den alldeles för stora frukosten jag nyss åt på McDonalds sitter jag nu här och har precis skördat klart på min farm. Slumrade till i en skön fotölj någon timme förut, det är det enda jag har sovit inatt. Så jag planerar att sova hela vägen till Köpenhamn och sedan hela vägen till Bangkok. Vore skoent det. Hoppas dom har sjukt sköna säten där på planet. Förmodligen kommer det inte bli mycket sömn alls då jag är värdelös på att sova när jag reser. Så det får helt enkelt bli jag och Stieg Larsson dom närmaste 24 timmarna.

Kommer fram onsdagmorgon Sverige-tid och onsdagkväll Australien-tid. Himla stor tidsskillnad det, hela 10 timmar. Kul att ni sover när jag är vaken och vice verca. Jag ska i alla fall träffa massvis med koalor och kängurusar! Och en lemur kanske. En Benjamin. Synd att dom bara verkar bo på Madagaskar. Även om det kommer regna varje dag så kommer jag ha det grymt bra, och det hoppas jag att ni också kommer ha. Sakna mig inte för mycket, bara lite. :) Förhoppningsvis kommer jag kunna fixa internet till min lilla dator som jag har med mig och då kommer jag kunna skriva mera. Kanske t.o.m träffa in er på msn något. LÄJU. Nu ska vi börja vandra bortåt, blir spännande det här.

Ikväll är det hockey, tror ni dom visar matchen på planet? Njae.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback