arkiv

"Nej Filip, NU.. talar du om dig själv."

2009-10-12 @ 01:33:48
Den här dagen har spenderats som så många andra dagar, sittandes i min säng. Har varvat mellan datorn och Flickan som lekte med elden. Satt och läste ett år gamla blogg-inlägg som jag skrivit och fann det mycket roligt. Bestämde mig därför för att försöka börja skriva lite mer på riktigt igen. Spelar ingen roll om någon läser eller inte, det är mest för mig själv, så jag kan läsa det om ett år igen. Den senaste tiden har det mest blivit bilder och youtubeklipp. Dessutom är det kanske lika bra att jag kommer in i flowet lite, då jag hade tänkt att försöka blogga nere i Australia. Får se hur det går.

Efter att jag ätit middag och duschat for jag till Matfors. Mot att jag köpte med mig godishalsband och klubbor skulle jag få titta på när Mr. M spelade NHL. Hyvens man. Nog hade jag trevligt alltid, provade spela lite jag också och det visade sig att jag är en naturbegåvning. :) På väg hem inbillade jag mig att om jag höjer volymen på bilstereon så lyser intrumentbrädans lampor svagare. Det är en fantastisk bil jag har. Man kan ju hoppas att det var en slump, för så ska det ju kanske inte vara.

Imorgon har jag några minuters sovmorgon. Mamma ska lämna plasma och jag ska sitta i väntrummet och läsa. Det ser jag fram emot. Jag ser också fram emot att få dricka te på 9-fika imorgon, jag är helt sjukt sugen på te. Te, som jag för övrigt har börjat dricka utan både mjölk och socker/honung. Vissa sorter åtminståne. När hände detta? Vad är grejen?

Och jag längtar så jag dör tills jag får sitta i soffan och kolla på Vem kan slå Filip och Fredrik?. Snart drar det äntligen igång, och efter det börjar förmodligen Boston tea Party. Då är med andra ord hela vintern räddad.

Och nu läste jag att Halvblodsprinsen släpps på DVD den 23 November. : ))))))))))

Mot oändligheten, och vidare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback