arkiv

dancing the whole way home

2009-10-25 @ 19:06:29
Sitter här och kollar på min resväska som står på golvet cirka 2 meter framför mig, den är fortfarande tom. Jag har inte ens öppnat den. Inser att jag har mycket att göra imorgon. Jag måste bland annat åka och köpa garn. Ja, min stickning ska med till Australien. Något måste jag ju ha att göra medan jag sitter vaken mitt i natten med min dator och väntar på att klockan ska bli sitta-vid-datorn-tid här i Sverige. Jag funderar på rött, det blir nog fint till beigevit, brun och gul.

Igår var jag hos Mikael och spelade diverse tv-spel med honom och Martin. Drack lite och hade det allmänt trevligt. Jag tog för övrigt på en spindel. Petade på den så den rörde lite på sig. Det är ett gott tecken inför det som komma skall. Nämligen åka till ett land där det förmodligen kryllar. Kryllar! Spelade NHL, NBA 2K8 och Gears of War. Hade jag inte blivit ihjälsågad med en motorsåg i ryggen 4-5 gånger hade nog Gears of War varit roligt. Men det sög. :( For sedan in till staden och avslutade till sist kvällen med en korv på Shell. Det var en bra kväll som jag behövde innan jag imorgon far iväg och inte kommer tillbaka på dödslänge.

Den här kvällen däremot, behöver jag inte. Det är kaos i min skalle och nu ska jag sticka på min halsduk och tänka på något annat. Om en timme ska jag äta popcorn och kolla på Vem kan slå Filip och Fredrik. Dom får rädda mig en stund. Om ett dygn har jag förmodligen panik. Det är fel i min hjärna, finns det medicin mot sånt här? Jag ska ju fan få träffa koalor! Vad är det för fel på mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback