arkiv

Sjukt bra kväll-före-födelsedag!

2009-10-18 @ 16:32:28
Idag fyller jag år och igår hade vi (jag, Linan, Fågeln, Hannus, Frede, MikE, Moxxén, Thorelenius, Popeeh och Vingkillen) lite mys hemma hos mig. Det var en mycket bra kväll och jag fick dödsfina presenter. Grannen kom på besök igen, jag tror han börjar tycka om mig. Sedan for vi ner på Stadshuset och drack lite öl och så. Träffade Josefine som bidrog med kvällens citat; "Man borde stänga in sig i en grotta! Inga vänner, ingen familj, ingen pojkvän. BARA Harry Potter!". Köpte en subwaymacka och for hem med kvart över två-bussen. Satt upp och sov större del av natten, men det går lika bra. När jag vaknade imorse visade mamma mig massa lappar som låg i alla blommor i hela lägenheten. Det tackar vi Hanna och Frida för! :) Mamma hade, som hon uttryckte sig; "garvat ihjäl sig" när hon kommit hem. Oerhört roligt måste jag säga.

Idag har jag haft besök av Linus, Kent, Kerstin och morfar. Har ätit goda mackor, kakor och tårta. Nu ska jag packa ihop mina saker och ta min Obo till pappa. Där blir det middag och ikväll är det äntligen dags! Jag tycker att alla som äger en TV-apparat ska slå igång den klockan 20.00, då blir det en fest som heter duga.

Tack för igår och ha en trevlig kväll!



















Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på oss. och grattis igen fina du!

2009-10-18 @ 16:46:43
URL: http://hehue.webblogg.se/
Postat av: horan

Viktor Lindqvist gillar detta! :)

2009-10-21 @ 14:10:36
Postat av: fridah

finaste lapparna! tur hon uppskattade dom :D och tack för en supertrevlig kväll finaste nissen :) <3

2009-10-22 @ 21:49:22
URL: http://thebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback