arkiv

"Här är lite rottvättning och andra saker.."

2009-10-12 @ 23:51:08
Nyss sett Roast på Berns, som jag har väntat på i några dagar. My lovely Wiking var med. Det var roligt. :)

Idag har det varit tråkigt på jobbet. En tant (om man får säga så) som är med oss nu, och har varit det i snart en vecka, sa idag att hon tyckte jag skulle plugga vidare inom skog och sånt. "Du borde ju läsa vidare inom det här, du är ju jätteduktig". Tack men nej tack, jag tänker inte vara planta resten av livet.

När jag kommit hem åt jag mat lite fort och besökte sedan både birsta och stan med Linn. Köpte vantar, en halsduk och hittade en jacka som jag ska köpa. Sedan for vi hem till mig och myste med Mumin. Linn är best.

Jag måste ladda min iPod. Jag har laddat ner massa best of Morgonpasset från P3's hemsida. Det får bli min sysselsättning på Bogis resten av veckan. Tiden kommer rusa förbi, knappt så jag kommer hinna starta ABSen innan jag måste gå hem. Det finns en anledning till att den egentligen jobbigaste perioden på dagen (morgonen) plötsligt har blivit den lättaste, som går överlägset fortast. Nej, förlåt. Det finns tre anledningar. Anledning H, anledning M och anledning K.



Imorgon vet jag inte vad som händer. Förhoppningsvis åker jag ner på stan direkt när jag kommer hem och köper min jacka. Mer än så vet jag inte för tillfället. Hoppas det händer något skojigt. Nu ska jag och P kolla på F och F tills vi somnar. :) G'night!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback