arkiv

check

2009-10-09 @ 14:55:27


[x] Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson
[ ] Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson
[ ] Luftslottet som sprängdes - Stieg Larsson
[ ] Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer
[ ] När jag hör din röst - Stephenie Meyer
[ ] Ljudet av ditt hjärta - Stephenie Meyer
[ ] Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer
[ ] Känn pulsen slå - Berny Pålsson

Den fick mig att sitta ensam i ett hörn av matsalen på jobbet varje dag. På morgonfika, på lunchen och på eftermiddagsfika. Maten blev jämt kall, med vad gjorde det? Läs den.




Kommentarer
Postat av: Ida Ruda

Nu fan har ju alla läst den utom jag

2009-10-09 @ 17:30:38
URL: http://idaruda.tumblr.com
Postat av: sabbi

har läst halva boken av Om jag kunde drömma och somnar innan jag hunnit bläddra fram till bokmärket, tycker den är så dålig!! haha, tror jag är den enda människan i världen som hatar den!

2009-10-12 @ 02:53:57
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback