arkiv

Will the real Slim Shady please stand up?

2009-05-26 @ 18:32:31
Stressig dag, men vi fick rätt mycket gjort. Är nu klar med både omslag och label till dvd:n. Gjorde eftertexter och skrev ut bilder som vi ska sätta på montern gjorde vi också, och gjorde en lista med saker vi har kvar att göra. Jag och Rebecka avslutade dagen med att dra till Norrporten och göra en skillad intervju med Stefan Ålander och Jonas Wallerstedt. Visade sig att dom var två trevliga prickar, inte för att jag hade förväntat mig något annat. När vi packat ihop alla grejer igen for jag hem och åt mat. Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå så jag och Linn kan åka och simma.

Ikväll funderar jag på att leta rätt på en låt som vi kan ha i eftertexten. Måste hitta en låt som jag kan ha i portfolion också, eller så får det vara tyst, jag har inte riktigt bestämt mig än. Nu ska jag byta om. Hejdå.




Kommentarer
Postat av: Emma

haha, jag har ingen aning. Men om du jobbar med besprutad plant så blir det nog skyddsförklädnad på! :-D

2009-05-26 @ 20:13:37
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/
Postat av: mike

ska bli ett nöje att beskåda inspelningsmaterialet i morgon!

2009-05-26 @ 22:52:45
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback