arkiv

mitt hjärta är ditt att förstöra

2009-05-10 @ 21:08:35
Toodiloo!
Snart är helgen sluuut, den har  varit rätt bra.
I fredags var Linn, Hanna och Fredde här och tittade på hockey. Inte så mycket mer hände och jag tog det lugnt resten av kvällen.

Igår gjorde jag inte mycket, låg och drog mig hur länge som helst. Dödsskönt. Klev tillslut upp och duschade och så. På kvelen kom Flis hit. Vi kollade på one tree hill, spelade basket och kollade på mer one tree hill. :) Åt goda popcorn också. Dock gillade jag inte att det bodde hur många skalbaggar som helst på River Court, sprang runt där och var stora och jag var rädd att jag skulle kliva på dom hela tiden.

Idag har det varit konfirmation större del av dagen. Klev upp nio och gjorde mig klar, syster Sandra dök upp strax efter tio och halv elva for jag, hon och mamma till kyrkan. När allt var klart där for vi tillbaka hit och åt massa god mat. For därefter till birsta med Sandra och Linn och köpte en tröja jag tänkte ha imorgon på studentkortet.

NU är klockan äntligen 9 och det är Söndagsparty! Fredrik har fin frisyr idag. Tack och hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback