arkiv

om du lämnade mig nu

2009-05-13 @ 23:32:54
Rörlig bild, matte, träna. Mycket mer än så har inte hänt idag. Tog oss en liten sovmorgon till 10, vilket var riktigt riktigt skönt. Vet inte om vi fick så mycket gjort idag egentligen, bestämde tid för lite filmning på måndag och pratade lite med Åke. När jag slutat for jag hem och pannkakan stog på bordet. Satte mig sedan i sängen och vilade tills Linn kom hit och vi drog och tränade. Efter det har jag pluggat matte och druckit te tills bara för en liten stund sen då jag gav upp och satte mig här istället.

Imorgon börjar jag halv nio som vanligt. Dock ska vi inte hålla på så länge tror jag, då 1/3 av vår grupp ska till tandläkaren. Tänkte då sätta mig någonstans och räkna matte fram tills mattelektionen klockan 3. Det är planen, får se hur det blir. Får jag dåligt betyg i matten (vilket jag lär få) tänker jag fan plugga upp det sen. Klingar inte bra med MVG, MVG, G. Efter skolan vet jag inte vad som händer. Lääääju plugga massa matte, kanske börja med samhällen också med tanke på att jag har prov på måndag. Träna ska jag också göra, banne mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback