arkiv

you spin my head right round, right round

2009-05-12 @ 23:35:37
Ligger nerbäddad jättemysigt i min säng och lyssnar på Disturbia. Idag har varit en bra dag. Matte och GIF under skinnet. Är endast det som återstår av min gymnasietid. Och det är så hemskt att jag inte vill tänka på det. När vi slutat slängde jag en faktura på lådan, så snart kommer det förhoppningsvis lite peningar till Rec:arna. Följde med Mike på hm och kirrade en tisha till honom. Blev en ap-haj! Nu kommer han vara frän. For hem och åt mat och pluggade, sen satte jag mig i min säng och tiden rann iväg som vanligt. Uttråkad och rödgråten (jag brukar roa mig med att sitta och gråta till gamla one tree hill-avsnitt) drog jag upp och tränade istället för att sitta där och ruttna. Var kanske hur skönt som helst. Och nu, en iskall dusch och en tillrättning av bäddmadrassen senare sitter jag här med datorn igen.

Imorgon står det bara GIF under skinnet på schemat, hela dagen. Dock har jag planer på att varva med lite matematik. Det tycker jag låter asbra. Sen ska jag och Linn träna, och jag längtar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback