arkiv

When the nation was in need, he inspired them to give us hope

2009-05-21 @ 01:41:47
Har precis sett klart The Great Debaters med Denzel Washington. Den var bra. Dock inte en av dom bättre. 20/37 sedda tror jag att jag räknade det till nyss. 7 Augusti har The Taking of Pelham 1 2 3 premiär på bio, den verkar helt stört bra.

Den här dagen har inte varit mycket annorlunda än gårdagen. Och dagen innan det. Projektarbete hela dagen. Efter middagen for jag dock ner till Norrporten och fotade GIF-matchen med Millemus och Beckis. Kamerorna var ett skämt men jag hade kul. Hoppas vi fick någon fin bild. När fotbollen var slut kom Linn och hämtade mig och vi for och tränade. Sen for jag hem, duschade, poppade popcorn och slog på Denzel. Och nu sitter jag här.

Imorgon vet jag inte alls vad som händer. Det enda jag vet är att jag ska gå och lägga mig tidigt för jag ska upp och jobba på fredag. Är lite sugen på att fara ner på stan, undra om någon vill följa med.

Nu ska jag antingen kolla på one tree hill eller läsa harry potter, jag har inte bestämt mig än.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback