arkiv

"Nä vi får se, jag kanske rullar vidare"

2009-05-18 @ 00:47:15
Blev en bra dag det här med.
Faster Karin med Mats, Klara, Ellen, Mattias m. assistent kom. Och farmor, naturligtvis. Efter att pappa bränt på 2.5 kg strips i ugnen och Christel köttet på grillen var det dags för käk. Vi satt ute och åt och det var kanske hur gott och skönt som helst. Sen fikade vi kakor och tårta. Det blåstes såpbubblor, det kördes moppe, det letades skatter och det blåstes mer såpbubblor. Själv blev jag överfallen och dränkt i såpbubblor.

Jag: Ellen, vad heter nallen?
Ellen: Det heter Stornalle, men jag kallar honom Baby.






När folket farit hem for jag och pappa ner till Gärde och körde lite lastbil. Det var svårt men sjukt kul. :D For även en liten runda på vägarna uppe vid ST-tryckeri. Mitt i allt fick jag ett sms av Linn som frågade om jag ville dra och sola när jag kört klart. Så det gjorde vi. Men, i bilen påväg ner till stan kollade jag på klockan och insåg att Söndagsparty började för tre minuter sen. Vad höll jag på med? Gah. Men det var bara att fara ner. Thore och Mox följde också med. Jag och Mox körde bara 8 minuter med tanke på att vi aldrig legat i en sån där förut, Linn körde 20 och Thore körde inte alls. Det var mest läskigt och jag vet inte ens om det gav något, måste gå och se efter sen. När alla var klara var det raka vägen hem till Mox och på med kanal 5! Hann se sista halvtimmen.

Nu sitter jag här och borde sova, och nu ska jag göra det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback