arkiv

smiling politely

2009-05-03 @ 18:38:11
Girlfriend klagar på mitt bloggande så nu ska jag skriva ikapp lite.

I torsdag var det basket, den talar vi inte om. Tillbringade resten av kvällen hos Alice i Skedlo, vilket var väldans roligt. Vid fem-tiden fick jag och Linn skjuts hem av nån snubbe. Vi satte oss i köket och åt toast och Linn frågar mig: "Ska jag hjälpa dig med husen där bak?" Jag - betydligt mindre på pickalurven än Linn - svarar: "Vilka hus?" Linn ser förvirrad ut, säger: "Hej hej tempel." och tar en tugga toast. Sen sov vi.

I fredags låg jag och pressade på Antbros altan med systrarna själva. Kokosolja och travstolar. Tog oss en promenad ner till stan och köpte glass. Senare var vi hos Thore och kollade på skräckfilm. Rabiesmänniskor och grejer.

Igår - For ner på stan med Girlfriend. Köpte ett par skor och en bikini. Linn köpte en bikini som såg ut som godis. Sen kom Thore ner och vi gick till Mox som jobbade så han fick göra lite mjukglass till oss. Dock gjorde han bara min, och den blev.. inte fin. Såg ut som en bajskorv, men den var god. :) När Mox slutat for vi och köpte mat och for hem till Girlfriend och satt på altanen och åt. När allas big boyare var slut for vi till Thore och där blev det party. Kaos och konstigt. Märkligaste kvällen någonsin tror jag. Vid 11 satt vi och tittade på Harry Potter och klockan 12 var huset tomt och kvällen över, haha. Rätt skönt ändå, fick man sova ut litegranna.

Idag har jag inte gjort mycket mer än varit och tittat på fotboll hos Pontus. Jo, mitt livs första Lången. Gick bajs dock. Eller ja, satte två. Dock inte den tredje, Bajs-Roma. Resten av kvällen vet jag inte riktigt vad som händer. Men nu ska jag skura.




Kommentarer
Postat av: girlfriend

fortsätt med så här långa inlägg nu, det gillar vi!:* pouuuss

2009-05-04 @ 00:01:19
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback