arkiv

nu kan du få mig så lätt

2009-05-28 @ 17:57:53
Igår var kung. Strax efter fyra började folket trilla in. När dom flesta anlänt ringde vi efter pizza, sjukt gott. Sen lyssnades det på musik, det dracks bärs, det dracks grogg, det pratades i telefon, det posades, det dracks bärs, det spelades cs och det kollades på fotboll. Vid elva tog vi bussen ner till stadshuset. Det första som händer är att jag träffar Kitti som skriker: "Deeeeniiiiice!!!!" när hon ser mig, snacka om att få mitt redan grymma humör ännu bättre. Satt och pratade med henne i nästan en timme, och det var hur bra som helst. Hon är hur bra som helst. Fick svar på saker som jag har gått och grunnat på i två år nu, och det verkar ju inte vara min förlust i alla fall. Förstår inte riktigt det där, men det är kanske inte meningen heller. Stötte på Sjödda också, och genast var den ultimata Haga-saknaden ett faktum. Kändes för en stund precis lika tomt som när vi precis slutat 9an. Jag och Kitti pratade om hur alla hade lovat varandra att hålla kontakten. Ah jo. Vad är grejen? Hejar knappt på hälften längre. Därför hatar jag studenten. Jag hatar allt som har med studenten att göra.

Idag har jag och mina vapendragare MIkael och Rebecka jobbat sjukt bra. Dom har pysslat med montern medans jag har redigerat klart filmen. Delen med patronerna, matchen, intervjun med Ålander och Wallerstedt samt slutet. Slutet vill man ju ska bli hur bra som helst. Lär det ju inte ha blivit, men jag hoppas det blev okej åtminståne. Jag blev glad när jag kollade på det i alla fall, dom var så söta när dom skrattade. Imorgon är det inte så mycket kvar att göra, och det är skönt.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Har nyss ätit köttbullar och ligger nu och vilar i sängen. Är sugen på att se lite one tree hill och sedan träna, eller nåt. Vet inte om jag har energin till det. Annars lär jag bara ligga här hela kvällen. Och fundera på saker.




Kommentarer
Postat av: girlfriend

arto är dyng!

2009-05-29 @ 00:09:15
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback