arkiv

någon dag är jag din jakttrofé som du övergav

2009-05-31 @ 11:40:55
I fredags var vi på derby i Matfors på dödsmysiga Thulevallen. Dock förlorade Matfors med 0-1. Sen satte jag mig vid ratten och Linn satte sig vid min sida och vi for till Njurunda. Där var det myggigt. Folket partade på, jag åt mest popcorn och skjutsade folk. Kan väl sammanfatta kvällen som väldigt speciell och annorlunda. Hade en timme eller två då jag inte var på mitt gladaste humör. Vid tre (tror jag) satte vi oss i bilen påväg hem igen. Linn sov och jag satt och sjöng Dylan för mig själv.

Igår var jag, Mikael och Linn hos Linn. Det var mycket mysigt. Spelade kort, drack saft och åt popcorn. Sen for vi en sväng upp till södra och hälsade på Popi och Dave. Dom var fina i sina kostymer. Sen körde Mikael oss ner till Hedbergska där jag och han spelade basket i typ en timme medans Linn sov i baksätet. Mycket bra kväll.

Nu sitter jag här, har nyss ätit en macka med ost och gurka. Väntar på att Linn ska hämta mig så vi kan fara ut till Matfors, vi ska steka på Thule medans Matfors spöar skiten ur Hassel. Men nu ska jag borsta tänderna och kissa, sen är jag redo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback