arkiv

"Det är bara en sluttning ju!"

2009-05-25 @ 23:35:47
Ikväll har jag sett Boston tea party, såklart. Hade glömt lite hur sjukt bra det är, dom gör det så bra. Hur kommer man på att man ska gå på Gröna lund med droppställningar? Eller att man ska ta en bartender till studion och göra drinkar på dropp? Söndagsparty är bra, men ingenting i jämförelse med Boson tea party. Eller High Chaparall. Eller Ett herrans liv. Eller Grattis världen. Det är en skam att det bara gjorts en säsong av Grattis världen. Älskar när dom är i Albanien och Fredrik står och kramas med en kattunge i sin vita t-shirt med en katt på magen. Eller när dom är i Estland och blir så där sjukt dyng som bara dom kan bli.

Idag har varit en bra dag. Tränade rätt mycket på guldtrofédansen, och den blir bra. For hem och åt potatisbullar, slocknade i sängen till ett one tree hill-avsnitt. Linn kom och hämtade mig och vi for till birsta och kikade runt lite. Sen for vi och köpte satsumas och pucko. Sjukt gott, har precis hällt i mig ett glas och ätit 3 satsumas. Har 2 kvar. : )))

När jag kom hem var det upp och träna fort som bara den som gällde så jag skulle hinna hem till Boston. Gick fint det, och här sitter jag nu. Imorgon är det tisdag, 26e maj och 51 dagar kvar till Harry Potter. Jag och Linn ska simma, det ser jag fram emot! Jag är fisken. Också får jag inviga min nya bikini. HEHE




Kommentarer
Postat av: jossan

Vad är satsumas? :o

2009-05-26 @ 08:26:17
URL: http://tankarartullfria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback