arkiv

V1.75 H2.00 goes V2.00 H2.25

2009-03-03 @ 01:26:49
Vaknade tio imorse av att bror stängde ytterdörren och lämnade lägenheten. Vände på mig, somnade om. Drömde att jag var på norra berget med massa människor. Gick någon slags frågeslinga med två främlingar, vilket slutade med att jag låg i lingonbuskarna och hånglade med den ene. Som tyvärr vägde ca 200 kg för mycket och dregglade ner hela mig. Det var inte så trevligt så jag klev upp och gick och kollade när Disa grillade korv istället. Snipp snapp snut, sen vaknade jag.

Tog mig en dusch, åt frukost och for ner på stan med Emma. Gick till optikern för att hämta ut nya linser. I samma veva passade jag på att kolla synen. Och inte direkt till min förvåning höjde dom mig ett snäpp på varje öga, igen. Dom har någon slags vana att göra det varje gång jag är där. Snart är jag blind, kul.
Sen for vi hem till Emma och började filmtittandet, och 12 gick jag hem. Väl hemma ligger alla och sover = jag har inte träffat min familj idag.

Morgondagen har jag inga planer för. Funderar på att läsa ut Jane Eyre, kan vara dags. Sen kanske jag läser ut Da Vinci-koden också, som jag började på i somras. Kan ooockså vara daaags.

Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback