arkiv

sånt där är slöseri med tid, men då slösar vi bort våra liv

2009-03-31 @ 23:44:58
Snart ska jag sova, för imorrn ska jag upp och skriva svenska nationella. Gud så kul! Har laddat med bananer och loka. Det är det enda jag gör imorrn. Middagsgäst i form av Katarina, min gudmor. Hon kommer för att fira Robin. Plugga samhälle ska jag göra som en tok. Annars vet jag inte vad som händer.

Fick tillbaka matteprovet idag. Tänker inte skriva resultatet, sjukt pinsamt. Men jag klarade skiten iaf. Min lärare sa: "Denice, det här var inte likt dig.. ". Då fick jag panik och jobbade som fan, läste alla exempel två gånger och förstod allting, och som vanligt när jag förstår är det hur kul som helst. Har varit sugen att räkna nu hemma, men har inte haft tid. Sen planerade vi studiosändning på rörlig bild. Var kul i början, sen fick jag f n a t t. Nog om det, det gick över. Sen gick jag till maten med Flis och träffade Link och Thore. Sen for jag hem och pluggade.

Basket var det ikväll också ja. Tror hela afrika var där med 700 kongas! Vilken jäävla djungel det var.. men det var rätt kul, och matchen var aaasbra, 1-1! :) Majkel Palmen, Majkel Palmen, ooh-oooh-oo-ooh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback