arkiv

jag hugger i sten

2009-03-29 @ 23:23:19
Klev upp typ tolv idag.
Skönt att sova ett tag när man går och lägger sig vid 5.
For på media markt med Linn och köpte en dator.
Söteren. :)
Sen bar det av till Berga och födelsedagsfirande.
God mat och god tårta!

Vid åtta poppade jag popcorn och slog mig ner
i sängen med datorn i knät och drog igång en
Harry Potter. Tände massa ljus och det var mys.

Och ungefär sen dess tills nu har jag suttit och
flyttat över grejer från denna dator till den nya.
Imorrn ska mami ringa bredbandsbolaget och
fixa trådlöst. Förhoppningsvis hittar hon en
sladdelisladd som jag kan använda under tiden.

Imorrn är det skola igen. Har haft en dag mer ledigt
än vanligt, har varit hur skönt som helst och jag har
haft en dödsbra helg. Men nu är den slut! Hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback